tisdag, november 17, 2009

Ok nu kör vi...

...har ju inte bloggat på ett tag men för att Ninni ska ha nåt att läsa så här kommer det:
Jag är from i fredags arbetslös.
Så det finns en risk att denna blogg kommer att bli en bitterfittas blogg. Vi får se.
Jag började min första arbetslösa dag med att gå på en interjuv. Så nu håller vi tummarna att de vill ha mig, OK?????
I söndags så tog min pappa å fru barnen till Skansen. Så jag å F åkte nån timma efter till Stockholm. Shoppade lite. Det var F vi skulle shoppa till men det råkade komma med lite till mig å. En skinnkjol å ett par brallor med skinnrevärer...back to the 80´s.
Sen(bäst av allt) käka vi på Fridays. Gudars va gott det var. Käkade bla kyckling filé med Jack Danile´s galze å potatismos med cheddar.....OMG säger bara.
Sen hämta barnen så pappa med fru kunde åka direkt hem till Linköping.
När vi skulle åka hem så åkte vi vilse. BIG TIME.
Jag var så jäkla irriterad så jag trodde jag skulle sprängas.
Så igår kl 10 stod jag på Media Markt å köpte den värsta GPS.en. Så nu jäklars ska det aldrig mera åkas vilse. Navigon 8410!
Sen fortsatte jag till Volvo å stod å dregla på denna bil.


VILL HA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SKA HA!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu har jag två prisförslag med mig hem för att bearbeta F. Ska nog gå det med!
Måste ju ha nå snyggt å köra omkring i när jag ska söka jobb.

Kl är 10 å jag sitter med mysbralla å morgon frilla.
Hur ska detta gå?
Jag har massa papper å skit som måste ordnas till arbetsförmedlingen å A kassa å gud vet allt.
Sen måste man nog kanske ta tag i det där med vaccinationen. G ska få den imorrn i skolan men jag, F å T måste ju fixa det på annat håll(kanske man kan smyga in på Gs skola imorrn å sno åt sig lite).

Jaja, nu ska här tvagas å kammas hår, sen lite ärenden(dock inte arbetsförmedlingen, det tar jag en annan dag)

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jeeeeiiii äntligen ett inlägg!!! :) Fortsätt så! //Ninni

12:12  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida