fredag, augusti 21, 2009

Livet är så bra ibland

Depeche Mode
Ericsson Globe
Söndag 31 januari 2010, kl 19.15


När du hämtar dina biljetter måste du uppge både bokningsnummer och PIN-kod. PIN-koden hittar du under 'Mitt konto' på www.ticnet.se.

Leveranssätt: ATG-ombud
Hämta dina biljetter hos ett ATG-ombud.

Betalning: SHB Direkt
Din betalning är registrerad 21 aug 2009. Skriv ut sidan


Mitt konto
Din bokning

Arenainformation | Arenaskiss


Färgerna visar var dina platser är.

Antal biljetter: Sektion: Rad: Platser: Information:
1 st A11 11 66- 66
1 st A13 11 44- 44

4 kommentarer:

Blogger Åsa sa...

Men ska ni inte sitta tillsammans? Eller är det Jag som inte fattar?
Nu är det bara jag kvar.....Tomas vill ju inte gå. Vem ska jag gå med då? SNYFT. Det kommer ordna sig men va faaan. Han vill hellre åka till Manchester och se på fotboll.

21:01  
Anonymous Mi sa...

Hu, tur. Jag vart så orolig. Jag har inte tittat in här på någon vecka. Tänkte att nu har jag missat allt! men som tur är har tiden stått stilla här. :) Skönt. Kram! Ska vi ses snart?

09:53  
Blogger Åsa sa...

Nu får du uppdatera gumman!! Visa dina fina glasisar tillexempel....

happy friday!

Åsa

15:48  
Anonymous Ninni sa...

Men hallå...vart har du tagit vägen?! Kikar ju efter uppdateringar varje dag juh...men nä...:)

13:02  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida