söndag, februari 22, 2009

Uj va länge sen det var...

...jag gjorde nåt slags livstecken här på bloggen. Brist på tid å lust att blogga beror det på.
Tänker att det är väl ingen som vill läsa vad jag skriver egentligen. Varför bloggar man egentligen? Har inge bra svar på det. Det var en kul grej när jag började 2005. Se om man fick nån respons från okända människor.
Idag vet jag inte varför jag gör det.

Satt mig vid datorn för över en timme sen för att jobba. Jag har inte börjat än. Så mycket bloggar att uppdatera i.

G är på brottning, T sitter å kollar My littel ponny....å herre vad dåligt det är. Kan inte förstå att hon vill kolla på det.

Badrummet är snart klart.....si så där sex veckor sen de startade. Allt kakel är uppe, nu ska rörmokaren komma å installera alla blandare.
Det kommer att bli så snyggt.
Bilder kommer snart....

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

hellå :)
skoj med en blogg!
och snacka om att vicce skulle vara avis om han visste att G går på brottning :P (fast det kanske han vet redan, det vet ju inte jag kom jag på. hehe) ..

..hoppas ni har det bra :)
Kram Anna

08:51  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida