tisdag, februari 03, 2009

Badrumsrenovering

Här ska bli nytt badrum.
Men vad sakta det går. Fattar inte vad dom där hantverkarna håller på med. De är här å lallar nån timme, sen drar dom å är borta några timmar, sen kommer de tillbaka igen å lallar. Helst skulle jag vilja vara hemme om dagarna för att övervaka det hela......men det funkar ju inte.

Min dröm om en vägg hängd toa tog hantverkarna död på ganska snabbt. Vi har för klena väggar oavsett om man skulle försträka dom eller bygga som en extern "låda" på den. De har sett att kakel har börjat spricka hos folk efter nåt år som har det. Så i en veckas tid har jag letat å surfat runt för att hitta rätt stol att kiss å bajsa i.
Nu är den funnen:


Kommod blir denna:


Blandare till handfat å bidé(japp vi ska ha bidé)


Här är lite bilder hur det såg ut å hur det ser ut nu:

Det är tack vare denna rör dragning, som man tyckte var kanonbra på 70 talet att utföra,som gjort att vi nu får(å betela en del själva oxå) nytt badrum!


1 kommentarer:

Blogger Camilla sa...

Blir ju skitsnyggt! Ratt toalett ar viktigt, tur att du hittat "the one" :-)
Forlat forresten for att jag inte horde av mig nar jag var hemma i julas, jag vet inte vart tiden tog vagen. I sommar maste vi bara ses!!

18:47  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida