lördag, december 20, 2008

Ångest

Va fan, ju äldre ja blir ju mera dagen-efter-ångets får jag. Den håller i sig två-tre dagar. Jag går igenom kvällen minut för minut, hela dagarna. Ja jag vart väääääääääääääldigt yrslig, men jag var inte otrevlig, eller spydde i nåns knä eller så. Men just att man vet att man var liiiiiiiiiiiite för yrslig för att man ska ha stenkoll på läget. Det är det som jag får sån jäkla ångest över.

Jaja, jag börjar jobba den 29/12 å då är det inte så många på jobbet, de flesta jobbar innan jul å är lediga i mellandagarna, så det kommer att dröja innan man träffas igen. Innan dess har nog alla glömt festen...ni ser vad jag tröstar mig själv.

Jag hann inte blogga så mkt under kvällen, skulle ju ta ett kort på klänningen.
Men jag var så upptagen med att ha kul....

Idag har granen klätts, gjort julgodig, varit på IKEA igen.....50% på alla julgrejer. Alltid hittar på nåt, för jag kom hem med en hel pappkasse med grejer.

Tack för mig,hej!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida