onsdag, oktober 08, 2008

35 åring på festival????

Nästa år fyller jag 35. Under mina 35 år har jag aldrig varit på en festival, å vill aldrig åka på nån heller. Vill inte gå omkring bland massa fjortisar som upplever sin första fylla, tältageggig fotbollsplan, springa omkring i gummistövlar(fast jag har skitsnygga gummistövlar). Vill inte, vill inte, vill inte vill inte....
Depeche kommer till Arvika festivalen!!!!!!!!!!! Thats it! Inga mera spelningar i Sverige! Var planeringskillen full när han bokade turnén för Depeche? Hur tänkte han????? Skulle vilja ha ett snack med honom.
Å sen är festivalen i början på juli. Det betyder att det kanske inträffar mitt i semestern.
Med andra ord så kommer våran husvagns semester börja i Arvika.
Japp jag tar med mig man, barn, Volvo å Kaben till festivalen.
Så får det bli.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida